Naschoolse opvang en peuters

Op OBS Groenehoek werken we samen met verschillende aanbieders van voor- en naschoolse opvang. Hieronder vind je meer informatie over de organisaties waarmee we als school samenwerken.

Partou (BSO)

Partou is er voor schoolkinderen van 4 tot 13 jaar oud. Na schooltijd en tijdens de schoolvakanties kunnen zij hier terecht. Smallsteps heeft verschillende vestigingen in de buurt van onze beide schoolgebouwen. Zo is Partou locatie Bikkels gevestigd tegenover onze locatie Stampioendreef, en liggen locatie Skala en locatie Switch net als onze andere locatie aan de Groeneweg.

Meer informatie over Partou

SGH-Groenehoek-353.jpg

Okidoki (De Droomplaats Kinderopvangservice)

Locatie Okidodi van De Droomplaats bevindt zich tegenover het scholencomplex van locatie Stampioendreef. Hier wordt dagopvang geboden voor kinderen van 0 tot 13 jaar.

Meer informatie over Okidoki

Kinderopvang De Koeienwei

De Koeienwei is gevestigd bij boerderij Het Lansingerland net buiten de bebouwde kom van Bergschenhoek. De Koeienwei biedt dagopvang voor kinderen van 0 tot 12 jaar.

Meer informatie over De Koeienwei