Onze school

Welkom op obs Groenehoek

Onze school

Missie en visie

Op OBS Groenehoek bereiden we de kinderen met Daltononderwijs voor op een mooi toekomst in de samenleving.

Missie en visie

Ons team

Maak op deze pagina kennis met het enthousiaste en gedreven team van OBS Groenehoek.

Ons team

Schooltijden en vakanties

Lees hier meer over onze schooltijden, en tussen welke data de schoolvakanties vallen.

Schooltijden en vakanties

Schoolgids

In onze schoolgids vind je alle belangrijke informatie voor het huidige schooljaar 2022-2023.

Schoolgids

Scholengroep Holland

De Groenehoek is één van de dertien scholen van Scholengroep Holland. Lees hier hoe we ons samen inzetten voor eerlijke kansen.

Scholengroep Holland

Kijkje in onze school

We kunnen je wel vertellen wat onze school zo leuk en mooi maakt, maar we kunnen het veel beter laten zien! Maak op deze pagina alvast kennis met OBS Groenehoek!

Kijkje in onze school

Onderdeel worden van ons team?

Onze leerkrachten gedreven en betrokken. Ze stimuleren de zelfstandigheid, zelfredzaamheid, saamhorigheid en creativiteit van de leerlingen. Wil jij deel uitmaken van ons enthousiaste team?

Onderdeel worden van ons team?